loading...
مرجع قالب و ابزارهای رزبلاگ | بلک اسکین
جواد بازدید : 736 نظرات (5)

 

برای تبادل بنر با بلک اسکین ابتدا کد زیر را در سایتتان قرار دهید سپس از طریق نظر دادان ما را از ادرس سایتتان مطلع کنید تا ما از صحت بنرمان در سایتتان مطلع کند سپس کد بنر سایتتان را از شما میگیریم و بنرتان را در بلک اسکین به نمایش در می اوریم .

 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/03/23 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

بنرتون تو سایت ما قرارگرفت

یکی از دوتا بنر مارو تو سایتتون بزارین ممنون

این نظر توسط محمدرضا تاری در تاریخ 1392/12/08 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

با سلام چند روز پیشا اومده بودید این نظر رو نوشتید
سلام داداش من یک وبلاگی زدم که مربوط به قالب و ابزار سایت و وبلاگ است که من یک کمک خیلی بزرگی میخوام که شما من را پشتیبانی کنید یعنی این که یک تبلیغات پاپ اپی برام توی سایتتان بگزارید تا من بازدید بدست اورم بعد در عوض کمک شما من یک کدی در اخر همه ی کدهای ابزار و قالبها میزارم که باعث افزایش بازدید و رتبه ی سایتمون میشود – هنگامی که ادرس سایت شما و خودم را در ان کد قرار بدم و ان کد در سایتی دیگری قرار گیرد بازدید ان هم برای من به حساب میاد هم برای شما و هم برای اون که کد را در سایتش قرار داده است در ضمن این بازدیدها واقعی است اگر سوالی داشتی خبرم کن – داداش پیشنهاد من را میپزیری ؟ میدونم ۶۰ درصد نه ولی اگر جوابت نه است اگر نه بود بازم برا یم نظر بزار مرسی خداحافظ


----------------------------------------
پاسخ من : لطفا کد را ارسال کنید کد پاپ اپ میگم

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1392/11/22 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
یه نرم افزار دارم بنر ساز با قابلیت تایپ فارسی و طراحی ساده .

http://www.gol001.rzb.ir/page/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1392/11/16 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما
بزرگ ترین رسانه موسیقی در کل کشور افتتاح شد امیدورام با امدن به سایت http://baseda.tk/ لحظات خوبی را سپری کنید
ادرس سایت : http://baseda.tk/
لحظات خوبی برای شما آرزومندیم
یا علی مددشکلک

این نظر توسط master در تاریخ 1392/11/01 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

داداش بنر منو تو سایتت گذاشتی ممنون فقط ادرس بنرتو بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از این سایت رضایت دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 373
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 640
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,090
  • بازدید ماه : 2,394
  • بازدید سال : 25,295
  • بازدید کلی : 406,150